15
Jul
08

3. Bölüm Özeti


Müzisyen olmak isteyen Murat ve Güven bir anda kendilerini köy hayatının ortasında bulmuşlardır. Tarlada çapa yapıp ahırda yarı aç yatmaktadırlar. Cemile, Gülsüm’ den aldığı akılla yemekler hazırlayıp ahıra Murat’ın yanına gelir. İsmet’le Güven arasında şimşekler çakmaya devam eder. Güven’in sevgilisi Özge köye gelir. Recep Halil Efe’den korkusuna Özge’yi ahıra Güven’in yanına saklar. Feraye  ” Ateşle barut ahırda durma, samanlıkta hiç olmaz” der. Özge’yi saklamak için Dürdane ile plan yapar. Özge; İsmet, Kısmet ve Cemile’nin odasında kalacaktır çünkü Seyfi kızlarının odasına asla girmez.


3 Responses to “3. Bölüm Özeti”


  1. 1 ada
    August 18, 2008 at 2:11 pm

    harikka bi diziii devammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm……….:D

  2. 2 melis
    October 3, 2008 at 6:01 am

    bana bu dizi denkgelmedi. reklamlarda gördüm baba ocağı yarın dediğini duydum ve orda selim güngöreni gördüm dedim ki ayy ne kadar yakışıklı zaten burak özçiviti tanıyordum neyse yarın oldu izledim ve coooooooooooooooooooooooooooooooooooook hosuma gitti

  3. 3 melis
    October 3, 2008 at 6:02 am

    vee bir bölümünü kacırdığımı hatırlamam


Leave a Reply

