15
Jul
08

Kim Kimdir

Yapımcı : Sinetel Film / İbrahim Mertoğlu
Yönetmen : Mustafa Şevki Doğan
Senaryo : H. Baykut Badem, Arzu Birol, Filiz Ekinci, Emin Gürsoy
Kim- kimdir : Engin Şenkan (Halil), Ali Sürmeli (Seyfi), Suzan Aksoy (Feraye), Burak Özcivit (Güven), Selim Gülgören (Murat), Uğur Demirpehlivan (Dürdane), Gülden Dudarık (Cemile), Ceren Hindistan ( İsmet), Algı Eke (Kısmet), Emin Gürsoy (Recep), Aylin Kabasakal (Gülsüm), Boran Ağgedik (Ozan), Akın Saatçi (Alp), Murat Kılıç ( Cem), Süleyman Süleymanoğlu (Ersoy), Gaye Sürer (Seda), Feyza Çıpa (Özge), Merve Altınkaya (Didem), Atilla Karagöz (Komutan Müfit), Sermet Keskin (Şoför Er Maksut), Yaşar Üzer (Muhtar Tahir), Volkan Baş (Bakkal Hasan), Fatih Doğan (Kapıcı Tahir)


11 Responses to “Kim Kimdir”


  1. 1 ferda
    September 23, 2008 at 12:32 pm

    slm eğer bunları burak özçivite okutursanız çooooooooooooooook sevinirim ben onu çooooook seviyorum onu çoook sempatik+yakışıklı+karizmatik+hoş+güvenilir biriolarak görüyorum ona bi tüyo sitilini aba ocağı dizisisindeki gibi yaparsa daha yakışıklı olduğunu bildirmek istiyorum huylarıda aynı olsun ve lütfen siteye msn sini koyun lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

    seni seviyorummmmmmm

  2. 2 selin
    October 13, 2008 at 12:31 pm

    merhaba selim abi ben selin 9 yaşındayım burak abi ve seni çooooooooook seviyorum ve bence dizideki seda sana cemileden bile daha çok yakışıyor ve burak abiylede gamze abla çok yakışıyor umarım msj mı okursunuz

  3. 3 ebru
    December 5, 2008 at 9:47 am

    bence murata cemile, güvenede ismet daha cok yakısıyo seda murata yakısmıyo özgede güvene
    yakısmıyo su güven bi ismete acılsa ne güzel olucak…
    kızlardan en cok ismeti seviyorum😀
    ve güven ve muratada bayılıyorum kısaca murat cemileyle güvende ismetle sevgili olsun:D

  4. December 8, 2008 at 12:58 pm

    SéLiMmM AbİmMm BéNnN ShENi Cooq BéĞéNiyOruMmM Çooooqq tatlısın yhaa abiii
    Buraq aBi senidEee Çooq sefiyoruMmM çooooooooq dadlusunuz:d

  5. December 8, 2008 at 1:00 pm

    SeliMm Abi bu arada sevgilim filmdeki seda da süper😛

  6. 6 Canan
    December 16, 2008 at 3:58 pm

    Bence ozge guvene yakisiyor:P
    hem herkes murat ve cemile diyor ama murat cemileyi sevmiyor ki o sedayi seviyor
    Ama guven ismeti seviyor ismetde yakisiyor guvene:p

    Ve ben guven ve murati cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
    SEVIYORUM
    cok yakisiklilar yaa(K)(L)
    Canim Askim benimmmmmm

  7. 7 elif
    December 25, 2008 at 5:51 pm

    ya salak mısınız.seda ile muratın hiçbir alakası yok o cemile ile yakışıyo.gayede fena değil ama ıııııııııııııııı.yani murat=cemile,cemile=murat
    ANLARSANIZ

  8. 8 bahar
    February 12, 2009 at 2:41 pm

    selim abimmmm seni sefiyorum sana bayılıyorum bence sen cemileyle sevgili ol o sana çok yakışıyooo seda sana hiç yakışmıyo he bide burak abide ismetle sevgili olsun oda ona yakışıyo öge ona yakışmıyo hem neden bulmuş o kızı o şekil yani bu şekil yani deyip duruyo

  9. 9 aysenur
    February 26, 2009 at 7:16 pm

    selam ben aysenur 13 yasindayim bence ismet ve guven bibirine cok yakisiyorlar ama cemile ile murat yakismiyorlar

  10. 10 emre
    March 1, 2009 at 6:22 pm

    filmdeki ismet in hastasıyımmmmmmmmm

  11. 11 gizem buğra
    December 21, 2010 at 2:37 pm

    ya bence özgeyle seda o filmden çıksa çok güzel olur.çünkü ne murat sedayı nede güven özgeyi seviyo.eğer seda ve özge giderse güven ismetle muretda seda ile evlenebilir ve belki evlilikten çok güzel bir çocuk yapabilirler:)


Leave a Reply

